PANDA TUTUVUSTUS

„Panda" puhul on kõik lihtsamast lihtne: reisida, parkida, leida õige koht igale pisiasjale, sõpradega lõbusalt aega veeta. Miks? Sest „Panda" on taibukate lahenduste ja eesrindlike ideede süntees, ta on loodud neile, kes otsivad kiiret, manööverdamisvõimelist ning piisavalt avarat linnaautot.


DISAIN

Välimus

Auto esiosale annavad individuaalsuse mõnevõrra kumerdatud mootorikate, mis on ideaalselt ühendatud elegantse horisontaalse võrega ja uudse ümardatud kujuga esilaternad, mida tugevdavad täiendavad halogeenlambid.

Mitmeid teise põlvkonna „Panda" omadusi on täiendatud – ümardati vertikaalset tagatulede plokki ja kolmanda akna nurkasid, see aga andis autole ühtse klaasist pealisosa mulje. Siledad ümarad vormid iseloomustavad ka puhvrit ja külgmisi kinnitusribasid, mis annavad mudelile maasturile iseloomulikke jooni.

Ja lõpuks – auto tagaukse alumine osa on tagaakna suhtes mõnevõrra väljaulatuv. Külgedelt vaadatuna jääb erakordne mulje nagu lamaks autokatus autokerel.

Interjöör

Avaras ja mugavas „Panda" salongis tunnevad reisijad end maksimaalselt vabalt, salongi mahutavus ja universaalsus - on tõelise linnaauto olulised omadused.
Kontrastsete raamidega eraldatud armatuurlaud on loodud kui praktiline ja universaalne kuppel, mille alla mahub suur ning avar „panipaik", kuhu võite panna, mida soovite. Armatuurilaua alla on monteeritud ka tavaline kindasahtel.

Autojuhtimise teeb mugavaks armatuurlaua keskele, roolile lähemale monteeritud käigukasti kang. Käsipidur on stiilne ja funktsionaalne – väiksemate mõõtmete tõttu võtab vähem ruumi.

Peale selle - „Panda" esiistmed on õhukesed, selle tõttu on mugav autot juhtida, tagaistmetel istuvatel reisijatel jääb rohkem jalgaderuumi (reguleeritavad istmed liiguvad 21 cm horisontaalselt ja 6 cm vertikaalselt). Avaruse ja seljatugede kuju tõttu on tagaistmetel väga mugav istuda.


OHUTUS

„Fiat Panda" „EuroNCAP" ohutushinnangu tagajärjed

„EuroNCAP" (Euroopa uute autode hindamisprogramm) teatas täna, et kolmanda põlvkonna „Fiat Panda" on hinnatud nelja tärniga viiest.

„EuroNCAP" pressiteates märgitakse, et maksimaalset viie tärni hinnanagut polnud võimalik anda ainult selle tõttu, et katseauto oli ilma ESC (elektroonilise stabiilsuse kontrollsüsteemita).
„Fiat" kompanii tahaks lisada, et juba esimestel 1912. aasta kuudel on võimalik osta kõiki „Fiat Panda" autosid koos ESC süsteemiga.